Wat ga je doen?

Dit is je kans op heel veel verantwoordelijkheid: het plannen van de werkzaamheden voor de steigerbouw, transport van materieel en externe services. De projecten verschillen in complexiteit van kleine klussen uitgevoerd door enkele monteurs tot het plannen van complexe opdrachten. Verstoringen moeten met de nodige creativiteit en inzet worden aangepast. Het gaat dus niet alleen maar om de personele bezetting, maar vooral om het van A tot Z zorgen dat de opdrachten zelf optimaal afgerond worden. Je kennis en gevoel voor techniek plus affiniteit met het proces van werkzaamheden is cruciaal. Je komt terecht in een ambitieus groeiend bedrijf waar veel kansen liggen.

Hier kom je terecht:

Je komt terecht in een ambitieus groeiend bedrijf waar veel kansen liggen. Atheco is al sinds 1996 gespecialiseerd in de verhuur van steigers en uiteenlopende gereedschappen en machines. Sinds ongeveer 10 jaar geleden is Atheco uitgebouwd tot een breed bedrijf met meerdere divisies met professionele dienstverlening. Inmiddels hebben wij een eigen wagenpark van tientallen bussen en vrachtwagens waarmee we onze materialen en machines snel en goed bij onze klanten kunnen afleveren. Om de groei te verwerken en de toekomst mogelijk te maken zoeken we een Planner.

Taken & werk:

Taken en werkzaamheden van de functie:

  • Bewaken capaciteit van personeel, materiaal en materieel;
  • Inplannen van alles wat nodig is voor een opdracht;
  • Aanspreekpunt voor interne en externe lopende zaken;
  • Het op tijd signaleren van knelpunten en helpen oplossen daarvan;
  • Meedenken met processen en aanpassingen;
  • Flexibiliteit bieden en resultaatgerichtheid naar het acquisitietraject.

Profiel kandidaat:

Als je al deze kwaliteiten hebt ben je onze ideale kandidaat:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring en affiniteit met technische planning;
  • Kennis van algemene (MS Office) en affiniteit met specifieke software;
  • Je bent stressbestendig en goed communicatief vaardig;
  • Teamspeler die zich niet uit het veld laat slaan;
  • Beschikt over een praktische-, creatieve- en oplossingsgerichte werkmentaliteit.

Zelfstandigheid:

Werkt in opdracht en zorgt dat alles continu geregeld wordt. Is zorgvuldig en zorgt dat dingen volgens een vaste werkwijze gebeuren.

Sociaal profiel:

De Planner is zich bewust van het gehele bedrijfsproces en welke consequenties er ontstaan bij het niet op tijd afleveren van werk. De kandidaat heeft oog voor het vastleggen van afspraken en uitwerken en realiseren van klant wensen.

Het aanbod:

Wij kunnen het volgende bieden:

  • Salaris van 2.080,00 tot 2.640,00 bruto p.m. afhankelijk van ervaring;
  • Voltijd dienstverband;
  • 20 vakantiedagen + 8% vakantiegeld;
  • Auto voor zakelijk en woon-/werkverkeer;
  • Functie gerelateerde opleidingsmogelijkheden.

Interesse?

Stuur je CV en inhoudelijke motivatie. We maken een selectie en nodigen je dan wellicht uit voor een eerste gesprek. Indien de wederzijdse interesse groot genoeg blijkt dan volgt er ook nog een tweede gesprek. Vervolgens zullen we afspraken maken en een datum van in dienst treden overeenkomen.

    Solliciteer direct!